۱

هلاکت 2 شرور مسلح در مرزهای سیستان

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه از عملیات مسلحانه مرزبانان سیستان و بلوچستان و به هلاکت رساندن دو تن از قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۴۹
۲۰:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محمود امیری اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی میرجاوه که با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان کوله‌باری برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده بودند شب گذشته با برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات مناسب، اکیپ‌های تخصصی عملیات را به محل اعزام کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان با اجرای کمین هدفمند و با بهره‌گیری از دوربین‌های پیشرفته حرارتی موفق شدند قاچاقچیان مسلح را درحالی که قصد داشتند با استفاده از پوشش جنگلی منطقه وارد خاک کشور شوند، مشاهده و برای متوقف ساختن آنان وارد عمل شوند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در زمینه موفقیت مرزبانان در این عملیات خاطرنشان کرد: مرزبانان با بهره‌گیری از آتش پرحجم توانستند طی یک عملیات مسلحانه با اشرار، دو نفر از آنان را در این درگیری به هلاکت برسانند.

وی به کشفیات این عملیات نیز اشاره و تصریح کرد: با تلاش مرزبانان، در ادامه این عملیات 82 کیلوگرم تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

امیری به آمادگی نیروهای مرزبانی استان در پی برگزاری موفق دوره‌های تخصصی آموزش اشاره کرد و افزود: مرزبانان سیستان و بلوچستان با استعانت از خداوند متعال، هوشمندانه آمادگی مقابله با هرگونه تجاوز مرزی را دارند و به اقدامات متجاوزان، اشرار و سوداگران مرگ پاسخی‌کوبنده خواهند داد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
به اسفل السافلین خوش رفتند