۳
بعد از عربستان نوبت امارات شد

فراخوان رییس پلیس دوبی در "توییتر" به شبه نظامیان سنی برای سرکوب مردم بحرین + عکس

رئیس پلیس دوبی در اقدامی تفرقه افکنانه از شبه نظامیان سنی خواسته تا برای کمک به رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم بحرین وارد عمل شوند.
کد خبر: ۳۴۳۳۷
۰۹:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «ضاحی خلفان تمیم» رییس پلیس دوبی در صفحه توییتر خود به حکومت آل خلیفه پیشنهاد کرد که با تشکیل گروه‏های شبه نظامی سنی اقدام به سرکوب مردم بحرین کند.

پیشنهاد صریح و تفرقه‏افکنانه این نظامی اماراتی، موجب خشم انقلابیون در بحرین ـ از جمله شیعیان این کشور و بقیه کشو.رهای منطقه ـ شده و آن را بخشی از تلاش‌های مشترک محور "عربستان ـ ترکیه ـ قطر" برای ایجاد جنگ شیعه و سنی در منطقه دانستند.

اظهارات این مقام امنیتی بلندپایه امارات در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای عربستانی بیش از یک سال است که بحرین را اشغال کرده اند و رژیم آل خلیفه را در سرکوب خونین مردم کمک می‌کنند.

سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که: آیا این درخواست رییس پلیس امارات برای به سرکوب شیعیان در بحرین (آن هم با تأکید بر قید "سنی بودن شبه نظامیان") به معنای آغاز همکاری نظامی این کشور با آل خلیفه و آل سعود در ارتکاب جرائم ضد انسانی و به شهادت رساندن مردم معترض بحرین است؟



نوشته خلفان در صفحه توییترش: "پیشنهاد می کنم که حکومت بحرین نیروهای داوطلبی را از بین اهل سنت خلیج(!) استخدام کند و آنان را در گروههای ضد شورش برای دفاع از امنیت بحرین(!) به کار گیرد".

منبع : ابنا
برچسب ها: دوبی بحرین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
اميدي
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
لعنت بر تفرقه افكنان كه مسلمانان را به جان هم مي اندازند در صورتي كه مسلمانان مي بايست در مقابل صهيونيست مي ايستادند.
moslem
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
لعن الله عدوک یا علی.بر اهل بدعت لعنت
سید وحید
United States
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
یا منتقم انتقم لثار اُمّك و جَدّك و شيعتك