۰

اعتراض شخصیت های اسلامی به اظهارات خصمانه قرضاوی

اظهارات خصمانه قرضاوی همچنان موجی از اعتراضات شخصیت‎های اسلامی را در پی داشته است.
کد خبر: ۳۲۶۶۸
۰۹:۱۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، به دنبال اظهارات اخیر قرضاوی بر مسلح کردن معارضین سوری، شخصیتهای جهان اسلام به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را خصمانه و در راستای سیاست های امریکا و رژیم صهیونیستی دانستند.

در همین راستا شيخ "علاء الدين ابو العزائم" رهبر طریقه عزمیه صوفیه در مصر، خواستار جدا شدن شیعیان از "اتحادیه جهانی علمای مسلمین" شد.

وی رئیس "اتحادیه جهانی علمای مسلمین" را به تلاش برای کشاندن امت اسلامی به صحنه درگیری میان مسلمین متهم کرد.

شیخ "ابوالعزائم" اظهار داشت: الان وقت آن رسیده که قرضاوی بابت اظهارات فتنه برانگیزش پاسخگو باشد و مهم ترین گام برای توقف اظهارات و اقداماتش، انحلال "اتحادیه جهانی علمای مسلمین" است که به ریاست وی اداره می‎شود.

رهبر طریقه عزمیه صوفیه در مصر افزود: امریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت خود از اتحادیه جهانی علمای مسلمین در قطر به دنبال تخریب چهره الازهر مصر است.

شيخ "علاء الدين ابو العزائم" خواستار خروج شخصیت‎های شیعی و انحلال این اتحادیه شد.

وی همچنین با انتقاد شدید از اخوان المسلمین در سوریه، اظهارات آنان مبنی بر حمایتشان از مقاومت بعد از سقوط رژیم اسد را دروغ محض خواند و خاطر نشان کرد: اخوان المسلمین سوریه از رژیم صهیونیستی حمایت و در خدمت آنان خواهند بود.

رهبر طریقه عزمیه صوفیه در مصر با انتقاد به نقش آفرینی مجلس شورای علمای مسلمین مصر در تفرقه میان مسلمین، با ادامه فعالیت چنین مؤسسات با توجه به نقش مهم الازهر مخالف کرد.

منبع: ابنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: