۰

توفان شن، قطار تهران ـ زاهدان را از ریل خارج کرد

حسین زین‌الصالحین گفت: با تماس تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از خارج شدن قطار از ریل بر اثر حرکت شن‌های روان در حوالی شورگز و کهورک اطلاع پیدا کردیم.
کد خبر: ۳۲۰۲۹
۱۰:۰۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، حرکت شن‌های روان 12 ساعت 170 مسافر قطار تهران ـ زاهدان را در حوالی منطقه شورگز مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان سرگردان کرد.

شنبه شب توفان و حرکت شن‌های روان قطار تهران ـ زاهدان در حد فاصل شورگز و کهورک از ریل خارج کرد و 170 سرنشین این قطار ساعت‌ها در این منطقه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند.

مسافران قطار گفتند: این قطار بعد از ظهر شنبه بر اثر حرکت شن‌های روان از ریل خارج و در حد فاصل شورگز و کهورک متوقف شد و با تماس‌های مکرری که با مسئولان قطار داشتیم، اعلام ‌کردند که به زودی اتوبوس برای جابه‌جایی و عزیمت مسافران به این منطقه اعزام می‌شود که فقط وعده بود.

در فاصله توقف قطار مسافران با مشکلات زیادی از جمله نبود آب آشامیدنی روبه‌رو شدند و ساعت یک بامداد روز یکشنبه اتوبوس به این منطقه اعزام شد تا مسافران به سوی زاهدان حرکت کردند.

فرماندار فهرج در این زمینه اظهار داشت: با بسیج و فراهم کردن شش دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران قطار تهران زاهدان که در این منطقه حضور داشتند، اقدام لازم صورت گرفت.

حسین زین‌الصالحین گفت: با تماس تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از خارج شدن قطار از ریل بر اثر حرکت شن‌های روان در حوالی شورگز و کهورک اطلاع پیدا کردیم.

وی بیان داشت: بلافاصله اکیپ‌های امدادی را به این منطقه اعزام و ستاد حوادث غیر مترقبه در این شهرستان تشکیل شد و شش دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای انتقال مسافران به زاهدان به این منطقه اعزام کردیم.

فرماندار فهرج خاطرنشان کرد: با اقدامات به موقع 170 مسافر گرفتار در توفان را نجات دادیم و کار انتقال آنها به زاهدان انجام شد و این حادثه خسارات جانی و مالی نداشته است.

بر اثر توفان و گرد و غبار یکی از بانوان مسافر این قطار با مشکلات تنفسی روبه‌رو شد که از سوی اکیپ‌های اورژانس 115 اقدامات درمانی لازم صورت گرفت.

منبع : فارس
برچسب ها: توفان شن قطار
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: