۲

امام موسی صدر لیبی را ترک نکرده است

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد که مقامات لیبی که برای اولین بار به صورت جدی و فعال پرونده امام موسی صدر را دنبال می‌کنند، اطمینان داده‌اند که وی لیبی را ترک نکرده است.
کد خبر: ۳۰۷۸۹
۲۳:۳۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، "عدنان منصور" وزیر امور خارجه لبنان در دیدار با هیئت قضایی لیبیایی شامل محمود الیسیر و عبداللطیف قدور دو تن از قضات این کشور که برای بررسی پرونده امام موسی صدر و جمع آوری ادله موجود در این کشور به لبنان سفر کرده اند، گفت: این برای اولین بار است که مقامات لیبی تحقیقات جدی و تاثیرگذاری درباره ربایش امام موسی صدر آغاز کرده‌اند.

وی افزود: ما به تاکیداتی از سوی مقامات لیبی دست پیدا کرده‌ایم که آنها اعلام کرده‌اند امام موسی صدر لیبی را ترک نکرده است، موضوع ربایش امام موسی صدر از نزدیک و با تاثیر گذاری دنبال میشود و مقامات لیبی نیز این موضوع را به عنوان یکی از تکالیف واجب و اساسی خود می دانند.

عدنان منصور همچنین تاکید کرد که هنوز اشخاصی وجود دارند که می‌توان از آنها در مورد این پرونده تحقیق کرد، علاوه بر اینکه هنوز هم مکان های مخفی در لیبی وجود دارد.

این دو قاضی لیبیایی روز چهارشنبه در راستای پیگیری پرونده امام موسی صدر و دو همراه وی عازم وارد بیروت شده‌اند.

این سفر در راستای توافقی است که در سفر "عدنان منصور" وزیر خارجه لبنان به لیبی به دست آمده بود. بر اساس این توافق قرار بود در راستای همکاری های دو جانبه برای ادامه تحقیقات در این پرونده هیئتی از لیبی برای بررسی ادله ربایش امام موسی صدر بررسی های لازم را صورت دهند.

منبع : فارس به نقل از خبرگزاری کویت

برچسب ها: امام موسی صدر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
سلام اگه تا این اندازه دنبال اقا امام زمان میگشتین تاحالا اقا ظهور میکرد .از کنار این قضیه خیلی ها نونو ابی گیرشون میاد خیلی ها هم سوژه کم میارن هر چند وقت مصلحت باشه پیگیر امام موسی صدر میشن
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
درباره پی گیری وضعیت ایشان توسط ایران از اول کوتاهی شد . اما دولت لبنان اندکی پیگیر بود.
جدا چرا ما حتی تحمل پیگیری لبنان را برای یک عالم ایرانی نداریم؟