۱
6 شهید در یک روز ؛

3 شهید شیعه دیگر در کراچی

در حالی که دیروز سه وکیل شیعه در کراچی به شهادت رسیده بوده و تعدادی نیز مجروح شده بودند شب گذشته در خیابان "میگانگی" شهر کویته سه شهروند شیعه دیگر مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۳۰۷۴۶
۱۰:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، شب گذشته در خیابان "میگانگی" شهر کویته سه شهروند شیعه دیگر مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

این سه نفر به نام‏های «ولایت حسین»، «عابد علی» و «محمد انور» به دست جنایتکاران سپاه صحابه به قافله شهدای ترور در پاکستان پیوستند.

شایان ذکر است که امروز چهارشنبه سه وکیل شیعه از یک خانواده ـ به نام‏های «سید شکیل احمد جعفری»، «کفیل احمد جعفری» و «سید شبیر جعفری» ـ نیز در کراچی به شهادت رسیده بودند که پس از آن، اوضاع شهر کراچی بسیار نامنظم شده و تعدادی نیز مجروح شده‏اند که حال عمومی آنها رضایتبخش است.

نیروهای پلیس کراچی مطابق معمول فقط تیر هوایی شلیک کردند و اقدام مفیدی برای ممانعت از تروریست‏ها انجام ندادند.

منبع: ابنا
برچسب ها: کراچی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
سلام
خبر مکرر شهادت شیعیان مظلوم در عراق پاکستان سوریه بحرین ایران عربستان و.... انسان را به ستوه می آورد البته بزرگان دینی راهی برای پایان این فاجعه در نظر دارند اما به نظر می رسد تا به حال نتیجه ای نداشته است
به نظر می رسد باید عوامل کشتار در رده سرکرده وهابیون شناسایی و هر روز چند نفر از آنها به درک واصل شوند این اقدام به کار سازماندهی برنامه ریزی و اقدام عاجل نیازمند است
یا علی مدد