۰

آلودگی هوا مدارس اصفهان را تعطیل کرد

مدارس ، مهدهای كودك ، مراكز آموزش عالی و‌ آموزشگاههای خصوصی، دولتی و غیرانتفاعی شهر اصفهان به دلیل شدت و غلظت آلاینده های هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل است.
کد خبر: ۲۹۲۴۴
۰۸:۵۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایرنا ، منصور شیشه فروش مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز دوشنبه گفت : علاوه بر شهر اصفهان مدارس زرین شهر، فولادشهر، مباركه، شاهین شهر، خوراسگان، بهارستان، سگزی و نجف آباد و شهرستانهای برخوار ، خمینی شهر و فلاورجان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

وی در گفت و گو با ایرنا افزود: دستگاههای دولتی، ادارات و شهرداری به جز مراكز خدماتی و بیمارستانی، درمانی و امدادی در روز پنجشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینكه بانكها در روز پنجشنبه به ارایه خدمات به صورت شیفت به شهروندان اصفهانی اقدام می كنند، اظهارداشت:طرح تردد زوج و فرد در رینگ سوم ترافیكی این شهر تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح كرد: در كمیته اضطراری آلودگی هوای استان اصفهان مقرر شد تردد خودروها از رینگ اول به رینگ سوم ترافیكی اصفهان منتقل شود.

شیشه فروش خاطرنشان كرد: در این جلسه مقرر شد صنایع استان تولیدات خود را كاهش دهند و نیروگاه ها نیز همچنان از سوخت گاز استفاده كنند.

مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارداشت: روزهای پایانی هفته جاری آلودگی هوا به اوج خود می رسد.
برچسب ها: اصفهان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: