۳
شاهزاده سعودی:

بن لادن زنده و در زندان است/شیعیان عربستان به اربابان ایرانی خود وفادارند

این شاهزاده سعودی در ادامه گفت: عجیب است که امریکایی ها با هلی کوپتر و هواپیمایی می آیند و موشک پیشرفته استفاده می کنند اما تروریست محسوب نمی شوند، ولی یک فلسطینی که چفیه می پوشد و اسلحه برای دفاع از خودش بر می دارد تروریست محسوب می شود.
کد خبر: ۲۸۹۷۰
۱۴:۰۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

شاهزاد خالد بن طلال گفت: امریکایی ها هیچ دوستی ندارند و فقط به فکر منافع خود هستند.

به گزازش «شیعه نیوز» ، این شاهزاده سعودی در ادامه گفت: عجیب است که امریکایی ها با هلی کوپتر و هواپیمایی می آیند و موشک پیشرفته استفاده می کنند اما تروریست محسوب نمی شوند، ولی یک فلسطینی که چفیه می پوشد و اسلحه برای دفاع از خودش بر می دارد تروریست محسوب می شود.

شاهزاد خالد بن طلال در بخش دیگری از اظهاراتش به ماجرای کشته شدن بن لادن توسط نیروهای آمریکایی اشاره کرد و افزود: در ابتدا انها گفتند که بن لادن مسلح بوده است اما سپس ان را تکذیب کردند. و سرانجام هم او را در کفن گذاشتند و به دریا انداختند.

این شاهزاده سعودی گفت: به نظر من، بن لادن زنده  و زندانی شده است. به این دلیل که زمانی که امریکا این شانس را دارد که دستش به بن لادن بر سد، چرا او را بکشد؟

وی گفت: چنین مردی با چنین اطلاعات مهمی برای امریکا خیلی مهم است. امریکایی ها افراد دیگری هم نگه داشته اند، چرا بن لادن را نگه ندارند.؟

به گزارش انتخاب ، شاهزاد خالد بن طلال در بخش دیگری از سخنانش در مورد شعیان عربستان گفت: شیعیان عربستان با ملک عبدالله بیعت می کنند اما شما هرگز نمی فهمید که بیعت آنها واقعی است یا نه. چون رهبران مذهبی انها به تقیه معتقدند!

شاهزاده خالد بن طلال در ادامه ناراحتی شدید خود را از نزدیکی شیعیان عربستان با ایرانف ابراز داشت و گفت: من دارم می گویم که شیعیان عربستان از نظر مذهبی و سیاسی به اربابان ایرانی شان وفادار هستند.

وی در مورد وقایع بخرین نیز گفت: ایران پشت سر هر انچه در بحرین و قطیف می گذرد، است!
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
لطفا اول متن رو ویرایش كنید بعد انتشار بدید.
فهد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
اولا خبر را برای اینکه مهم جلوه بدید لازم نیست دروغ بگید ثانیا مگر سربازان گمنام نگفتند ما خودمان جسد جناب بن لادن را دیدیم و از هلاکت ایشان خبر دادند
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
این سیا ست یکی به میخ ویکی به نعل