پل کابلی

پل کابلی
محمد جوروند درباره واقعه تلخ اهواز نوشت: امروز یک زن از روی پل کابلی (اهواز) خود را بر زمین زد. او خودکشی کرد. هر وقت خبر یک خودکشی را می‌شنوم انگار این خودم هستم که خودم را کشته‌ام.
کد خبر: ۳۰۰۶۷۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۲۲