بیمارستان شریعتی

بیمارستان شریعتی
«امید» نام ساختمانی است که بخش شیمی‌درمانی بیمارستان در آن قرار دارد، در طبقه سوم یا امید ۳. روی دکمه‌های آسانسور‌های بزرگ ساختمان به جای طبقه، امید نوشته شده است. انتخابی هوشمندانه برای بیماران و خانواده‌هایی که وارد می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۳۸۵۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۰/۲۲

«خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»
کد خبر: ۲۹۲۱۴۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۸