بیتا فرهی

بیتا فرهی
مهسا قریشی متنش را که اینگونه آغاز کرده است: "با قلبی آکنده از درد و سوگ می‌نویسم؛ غم از دست دادن مادر به ‌خودی خود غم بزرگی‌ست اما وقتی این سوگ با سوالاتی بی‌پاسخ نیز همراه شود بهت و اندوه مرا دوچندان می‌کند و ای کاش برای سوالاتم جوابی داشتم.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۹