درد عضلههای بدن بعد از باشگاه کاملا طبیعی بوده و نشان دهندهی این است که بدنتان به خوبی به ورزش واکنش نشان داده و به خوبی درگیر شده است. درد عضله بعد از ورزشهای سنگین در باشگاه معمولاً از ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تمرینات شدید ظاهر میشوند. معمولاً این نوع از درد عضلانی به مرور زمان بهبود پیدا کرده و نشان میدهند که بدن دارد خود را برای تمرینات سختتر بعدی تطبیق میدهد. حال دردهای عضله میتواند علتهای مختلفی هم داشته باشد که در اینجا به توضیح آنها میپردازیم.
کد خبر: ۲۸۲۵۶۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۶