چایی

چایی
چای میکروب های دهان را کاهش می دهد اما چای منده در بدن تولید سم می کند. مصرف چای مانده در درازمدت باعث سردرد، تپش قلب و زخم معده می شود. چای را تازه دم کنید و کمرنگ بنوشید.
کد خبر: ۲۸۱۷۳۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۳