پایگاه‌های علمی

پایگاه‌های علمی
مهدی فکور با اشاره به بدهی میلیاردی دانشگاه تهران به سایت‌ها و بانک‌های اطلاعاتی و قطع دسترسی پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به برخی پایگاه‌های علمی دنیا، اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر، مجموع بدهی‌های دانشگاه تهران از سال ۹۷ تاکنون به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۲۷۹۱۹۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴