سلامت‌بخش

سلامت‌بخش
صبح امروز از سند ملی «سلامت‌بخش» به عنوان مرحله نخست طرح رایگان شدن بستری بیمارانی که از طریق نظام ارجاع مراجعه کنند، در شهرهای زیر ۲۰هزار نفر و روستاهای سه استان بوشهر، خراسان جنوبی و کردستان با حضور وزیر بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۷۷۲۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲