کپسول فضایی

کپسول فضایی
سه منبع خبری آگاه اطلاع داده‌اند که عربستان سعودی، قراردادی را با شرکت "آکسیوم اسپیس" منعقد کرده است مبنی بر این که دو فضانورد را با کپسول فضایی شرکت "اسپیس ایکس" به "ایستگاه فضایی بین‌المللی" بفرستد. به گفته این منابع خبری، براساس این قرارداد، دو فضانورد عربستان سعودی اوایل سال آینده برای اقامت تقریبا یک هفته‌ای، با کپسول "دراگون" (Dragon) شرکت اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهند رفت. این دو فرد سعودی نخستین افرادی هستند که از عربستان با یک فضاپیمای خصوصی به فضا می‌روند.
کد خبر: ۲۷۳۳۶۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۱