میدان پلیس

میدان پلیس
معاون عملیات فرمانده انتظامی قم با اشاره به وقوع حادثه تیراندازی در میدان پلیس قم گفت: ضارب این حادثه پس از خودکشی به بیمارستان نکویی قم منتقل شده است.به گزارش ایرنا، سرهنگ ولی‌الله ترابی افزود: حدود ساعت ۱۵:۲۵ امروز یک مرد ۳۰ ساله با شلیک به همسر ۲۴ ساله خود، او را به قتل رساند.
کد خبر: ۲۷۱۲۲۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶