ترس خفیف

ترس خفیف
یک روانشناس گفت: بعضی از افراد برونگرا و اهل تعامل هستند و از بودن در جمع و گفت‌وگو با دیگران انرژی می‌گیرند، در حالی که افراد درونگرا خیلی اهل تعامل نیستند و از خلوت و رجوع به دنیای درون خود انرژی می‌گیرند.
کد خبر: ۲۶۶۱۰۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۰