آب در تمام عملکردهای حیاتی بدن نقش دارد و به تنظیم دما، کنترل فشار خون و پشتیبانی از عملکرد کلیه و دستگاه گوارش کمک میکند.
کد خبر: ۳۱۹۶۸۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۰۵
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در چهارمحال و بختیاری درخصوص علایم کمآبی در بدن، گفت: دفع بیش از حد آب در اثر تعریق، اسهال یا داروهای ادرارآور میتواند سردرد، خستگی، کاهش اشتها، حواسپرتی، ضربان پوستی در پیشانی، ادرار غلیظ و تیره رنگ، چشمان گودرفته، خشکی غشای مخاطی و دهان را ایجاد کند و از طرفی موجب افزایش ضربان قلب شود.
کد خبر: ۲۶۳۹۷۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰