افراد بالای ۶۵ سال

افراد بالای ۶۵ سال
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای تمام شهرستان‌های کشور تصویب شد افراد بالای ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند، رایگان درمان شوند.
کد خبر: ۲۵۱۵۶۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸