باغ میران

باغ میران
بنابر اسناد تاریخی مالک باغ میران خانمی به نام هنده یا هندی بوده است که با آمدن طایفه بنی اسد به این سرزمین، مالک مزبور نصف منطقه باغ میران که به گفته ای جورک نامیده می شده است را به مبلغ 700 درهم به بنی اسد و نصف دیگر را وقف امامزاده سید محمد می نماید.
کد خبر: ۲۳۷۶۷۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۱۲