کمیساریای امور پناهنگان

کمیساریای امور پناهنگان
معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه اتباع خارجی مبتلا به کرونا در ایران رایگان درمان شده و می‌شوند و تاکنون حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان فقط برای درمان اتباع مجاز هزینه شده است.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۲