۲ تابعیتی

۲ تابعیتی
فرماندار قصرشیرین گفت: طبق توافق انجام‌شده با طرف عراقی از امروز (دوشنبه دوم تیرماه) فقط افراد دارای ۲ تابعیتی (ایرانی، عراقی) با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از مرز خسروی و به صورت محدود تردد کنند.
کد خبر: ۲۳۰۷۹۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۲