میکروب ها

میکروب ها
رئیس هیئت مدیره انجمن گوارش شاخه مازندران با اشاره به نقش میکروب‌ها در سلامت بدن گفت: باید از مصرف بی‌رویه آنتی‌بیوتیک‌ها پرهیز کرد چرا که می‌تواند باعث آسیب به میکروب‌های مفید در بدن شود.
کد خبر: ۲۲۹۱۹۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۸