پیک دوم

پیک دوم
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: بررسی یکی از بیمارستان های ارجاعی تهران نشان می دهد ۶۰ درصد افراد بستری شده سابقه مسافرت به استان های درگیر کرونا را داشته اند.
کد خبر: ۲۲۹۰۸۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۷