بیش

بیش
وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور منطقه «بیش» در شهر جیزان را به مدت ۲۴ ساعت برای مبارزه با ویروس کرونا قرنطینه می‌کند.
کد خبر: ۲۲۶۸۶۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۳