هیات نروژی

هیات نروژی
وزير خارجه نروژ پس از ديدار سفير ايران و اطمينان از توقف حکم سنگسار در بيانيه اي اعلام کرد: سنگسار يک مجازات وحشيانه است که آشکارا باعث نقض تعهدات ايران به حقوق بشر مي شود.
کد خبر: ۳۲۵    تاریخ انتشار : ۱۳۸۶/۰۳/۳۱