آیت الله نجم آبادی

آیت الله نجم آبادی
حسین عسگری می‌گوید که بیمارستان وزیری در سال‌های شیوع وبا با تلاش شیخ هادی ساخته شد. این بیمارستان نماد تکاپوی علمای شیعه برای مقابله با بیماری‌های مسری و «وقف درمانی» است.
کد خبر: ۲۲۰۲۰۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۸