شاه‌محمودقریشی

شاه‌محمودقریشی
طی 5 سال گذشته بیش از 200 هزار پاکستانی از عربستان اخراج شده‌اند.
کد خبر: ۲۱۵۰۳۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۲