هفته خشم

هفته خشم
معترضان لبنانی عصر دوشنبه برخی مسیرها در بیروت از جمله پل الرینغ و نیز خیابان‌های صیدا و طرابلس را در اعتراض به وضعیت اقتصادی و عدم رسیدگی به خواسته‌های آنها از جمله تشکیل کابینه‌ای مستقل و متخصص مسدود کردند. همچنین گروه‌های معترض لبنانی برای آغاز "هفته خشم" از امروز (سه‌شنبه) در سراسر مناطق این کشور فراخوان دادند.
کد خبر: ۲۱۲۸۸۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۴