منظور از غیبت امام دوازدهم( عجه الله تعالی فرجهم الشریف ) پنهان شدن آن حضرت در غار و زندگی دور از مردم نیست، بلکه آن حضرت در بین مردم زندگی و رفت و آمد میکنند و همانند دیگر افراد جامعه، یک زندگى عادى دارند، حضرت مردم را میبینند و آنها را میشناسند مردم نیز حضرت را میبینند، اما ایشان را نمیشناسند و نمیدانند که ایشان همان حضرت مهدی موعود( عجه الله تعالی فرجهم الشریف ) هستند.
کد خبر: ۲۰۹۷۱۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اختصاصی/
" مرینی عیاشی"؛ مشهورترین نسب شناس مراکش در کتاب خود می نویسد: محمد بن حسن بن علی (علیه السلام) در سال 265 غایب شد و پیروان او همچنان منتظر او هستند تا ظهور کرده و جهان را از عدل و داد پر کند و به همین دلیل او را منتظر می نامند.
کد خبر: ۵۳۶۲۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۱/۰۱