سردی دائمی دست‌ها

سردی دائمی دست‌ها
در فصول سرد سال یا هنگامی که سرما خورده‌اید، طبیعی است که در انگشت‌های دست و پا احساس سرما کنید اما سردی همیشگی انگشتان حتی در روزهای گرم، گاهی می‌تواند دلیل ابتلا به یک بیماری باشد.
کد خبر: ۲۰۵۲۷۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹