بیماران قلبی و ریوی

بیماران قلبی و ریوی
هنوز فصل سرما شروع نشده است اما در چند روز اخیر همچون سال‌های گذشته هوای تهران بار دیگر آلوده شد و مشکلاتی را برای بیماران قلبی و ریوی و همچنین کودکان و گروه‌های حساس به وجود آورد. با آنکه وارونگی هوا در ماه‌های سرد سال امری طبیعی است.
کد خبر: ۲۰۲۸۸۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۱