خالد بن صالح السلطان

خالد بن صالح السلطان
نماینده عربستان سعودی در نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران را به نقض تعهدات بین‌المللی متهم کرد و از «جامعه بین‌الملل» خواست موضع قاطعانه‌ای در برابر ایران اتخاذ کند.
کد خبر: ۱۹۶۸۵۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۵