سلب حق

سلب حق
معاون حقوقی رئیس جمهوری:
معاون حقوقی رئیس جمهوری لعیا جنیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: حرف من یک جمله است. ورود خانم ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد. بنابراین سلب حق، معنایی ندارد. دولت هم موضعش همین است و از این مساله حمایت می کند و تا حالا هم شرایط را در چندین نوبت فراهم کرده است و بعد از این هم شرایط را بیشتر فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۶۲۵۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۰