روز گذشته مرد جوانی هراسان خود را به کانکس مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد رساند و گفت: در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که مردی به طرفم آمد و خودش را پلیس معرفی کرد. مدعی بود که گوشی تلفن همراهم سرقتی است. به او گفتم این گوشی را از مغازه معتبری خریداری کردهام و جعبه و کاغذ خرید دارم. اما او اصرار داشت که گوشی سرقتی است و باید از مرکز استعلام بگیرد.
کد خبر: ۲۷۴۷۵۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
صبح از خواب بیدار شدم و به همسرم گفتم پولم را بده، بدهی دارم اما او مخالفت کرد، با هم درگیر شدیم، چند ضربه به صورتش زدم.
کد خبر: ۱۹۱۲۳۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۹