حسن رودگری، با بیان اینکه در اکثر موجودات مبنای خلقت در تکامل جنین به سمت دختر شدن استوار است، گفت: زمانیکه کروموزم y سالم و فعال به جنین منتقل شود، که فقط در اسپرم مردان وجود دارد، در ترکیب با کروموزوم x که از مادر آمده منجر به جنسیت پسر در جنین میشود.
کد خبر: ۳۰۱۱۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۹/۰۱
آراسب دباغ مقدم گفت: اگر نگاهی به آمار جمعیت دنیا بیندازیم متوجه میشویم که ۵۱ درصد جمعیت را بانوان و ۴۹ درصد را آقایون تشکیل میدهند. معمولا جعیت زن و مرد در دنیا ۵۰ و ۵۰ است.
کد خبر: ۱۹۱۲۰۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۹