دستگاه های پرمصرف

دستگاه های پرمصرف
وزیر کشور اعلام کرد: با هماهنگی وزیر نیرو، برق دستگاه ها و مؤسساتی که دمای ۲۵ درجه سانتی گراد را روی سامانه های سرمایشی خود تنظیم نکنند، از ساعت ۱ بعد از ظهر قطع می شود.
کد خبر: ۱۹۰۵۰۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۵