شورای اشتغال

شورای اشتغال
فرماندار تهران گفت:‌ دانشجویانی که از سایر شهرستان‌ها به دانشگاه‌های تهران می‌آیند پس از فارغ‌التحصیلی به شهرستان‌های خود باز نمی‌گردند و همین موضوع موجب افزایش خوابگاه‌ها و خانه‌های مجردی در تهران شده است.
کد خبر: ۱۸۸۷۵۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۸