پیشگیری از بیماری

پیشگیری از بیماری
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نقش تغذیه در سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها، بر هم جهت بودن فعالیت‌های پژوهشی انستیتو تغذیه و معاونت بهداشتی در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۵۲۶۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۳