کارگران زن کامبوجی

کارگران زن کامبوجی
کارگران کامبوجی که در پنج ماه گذشته از عربستان سعودی به کشورشان بازگشتند، شرایط کار در این کشور را غیرانسانی توصیف کرده و گفتند: عربستان از کارگران خارجی سوءاستفاده کرده و آنها را استثمار می‌کند.
کد خبر: ۱۶۰۶۴۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۵