طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان که قرار بود موجب بازگشت حداقل ۲۰۰ هزار میلیارد مال نامشروع کسبشده توسط مسئولان فاسد باشد، به بنبست خورده و خبری از اجراییشدن آن نیست. این طرح که در راستای اجرائیشدن اصل چهلونهم و صدوچهلودو قانون اساسی از سال ۹۶ کلید خورد، در نهایت سال گذشته زمزمه اجرائیشدن آن پیچید، اما همه وعدهها بینتیجه ماند.
کد خبر: ۲۵۷۲۸۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
پورمختار با بیان اینکه مدیران باید راه بدست آوردن اموال خود را اثبات نمایند گفت: این اموال به بیت المال بازگردانده می شود تا از رفتارهای مشابه جلوگیری گردد و مدیران بدانند این قضیه با برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۸۶۶۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵