وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ضریب پهنای باند اینترنت در داخل کشور تا پایان آذر ماه حدود دو برابر خواهد شد/ تلاش می‌کنیم تا یک ماه و نیم آینده ضریب پهنای باند اینترنت در کشور را به چهار هزار گیگابایت بر ثانیه افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۶