مختار‌آباد

مختار‌آباد
مدیر مدرسه روستای «مختار‌آباد» شهرستان «رودبار جنوب» در استان کرمان٬ برخی از دانش‌آموزان این مدرسه را به خاطر ناتوانی والدین آن‌ها در پرداخت ۳۰ هزار تومان «شلاق» زده و از مدرسه اخراج کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۴۸۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۲۱