اظطراب

اظطراب
اگه امتحان نبود و درس خوندن عشقی می‌شد حداقل یه چیزی یاد می گرفتیم به قول یکی از برو بچه های کلاس چی می شد واسه هر امتحانی یه قرصی، آمپولی چیزی بود که با زدنش اطلاعات رو وارد مغزمون می کردیم.
کد خبر: ۷۳۵۹۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۴