محمودرضا بیضایی

محمودرضا بیضایی
همه مناطق دیگه یه طرف، این منطقه که آزاد شد یه طرف. بقول معروف چون اطراف خود حرم بود، آزاد که شد، یعنی اصلا خیلی حال داد! از منطقه‌ای که دست اونا بود وارد حرم شدیم... عصر که کار تموم شد و رسیدیم به حرم، بچه‌ها اصلا خیلی خوشحال بودن همشون. خیلی مزه داد.
کد خبر: ۷۴۴۸۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۹

در زمانی که هنوز عده‌ای یقه‌‌ امام(ره) و شهدا را رها نکرده‌اند که چرا بعد از فتح خرمشهر جنگیده‌اید، چگونه امروز باید از جنگیدن در سوریه سخن گفت؟
کد خبر: ۷۲۸۴۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۲