آلشیخ

آلشیخ
اختصاصی/
محمد عریفی چند روز پیش به چاپلوسی از وزیر ارشاد، اوقاف و امور دینی عربستان سعودی صالح بن عبد العزيز آل الشيخ نوه محمد بن عبدالوهاب پرداخته و در بخشی از این چاپلوسی، عریفی خطاب به آل شیخ می گوید: من افتخار حضور نزد ایشان را داشتم در این دیدار احساس کردم روبروی یک کوه نشسته ام! حضرت آل شیخ! دارایی نگاهی نافذ و محللی توانمند در واقعیت ها است و شرع و عقل را یکجا با هم جمع کرده است .
کد خبر: ۶۷۷۸۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹