احوال

احوال
«حالم بد است»،«حوصله‌ام سر رفته»،«هميشه ناراحتم» و... اينها جملاتي است كه بسياري از جوان‌هاي امروز مثل نقل و نبات به‌كار مي‌برند اما مشكل چيست؟ چرا حال اكثر جوان‌ها این روزها بد است؟ اصلا چه حالی را می‌شود حال بد دانست و چه حالی برای انسان خوب است؟
کد خبر: ۶۱۶۷۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۴