اکثر مردم شکرک زدن عسل یا کریستالیزه شدن آن را دلیل بر غیرطبیعی بودن عسل می دانند و برخی نیز عسل شکرک زده را فاسد دانسته و دور می ریزند اما عسل فروش ها و کندوداران اعتقاد دارند که شکرک زدن عسل نشانه ی طبیعی بودن آن است و این عسل به هیچ وجه با شکر مخلوط نشده است.
کد خبر: ۲۶۷۴۰۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عسل باید در جای خشک نگهداری شود، زیرا رطوبت محیط میتواند منجر به شکرک زدن آن شود
کد خبر: ۲۵۱۰۸۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
کریستالیزه شدن یا شکرک زدن عسل ارتباطی به تقبلی بودن آن ندارد و برعکس عسلی که شکرک می زند طبیعی و سالم می باشد و قابل استفاده است.
کد خبر: ۲۴۶۹۹۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
رییس انجمن ملی زنبورداران و تولید کنندگان عسل ایران گفت که عسل طبیعی بعد از چندماه شکرک میزند و عسلی که شکرک نزند حتما به آن مواد نگهدارنده اضافه شده است.
کد خبر: ۲۲۰۹۲۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
در این مقاله به شما راهی نشان می دهیم که به شما کمک می کند شکرک عسل را از بین ببرید.
کد خبر: ۲۱۶۴۲۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۶