دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در آیین گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) با تاکید بر لزوم بازنگری و ارتقای برنامه های سلامت زنان در ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی، بیان کرد: نامگذاری هفته سلامت بانوان، به این معنا نیست که فقط در یک هفته این موضوع مهم تلقی می شود، بلکه سلامت افراد جامعه به ویژه بانوان که پایههای اصلی یک خانواده هستند، همواره نیاز به توجه دارد و این هفته فرصت خوبی برای بازیابی برنامه های مورد غفلت واقع شده و بررسی آسیب شناسانه برخی پیشنهادات است.
کد خبر: ۲۶۱۶۸۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶